Translate

22 marca 2015

Pierwszy dzień wiosny na warszawskiej starówce

7 komentarzy:

  1. Och cudnie, zwłaszcza te schody mi się spodobały ... powiedz mi gdzie one, to będąc w Warszawie w sierpniu ominę je wielkim łukiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko cudnie, tylko szlak mnie jasny trafia, gdy patrzę na te graffiti

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie te graffiti psują zdjęcie które bez nich było by prześliczne:) nie kumam ludzi biegających ze sprey'ami :/
    zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Starówka jest bardzo ładna, jednak czasem bywa tak tłoczno, że rzadko się wybieram:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam warszawska starowke. Jest taka piekna, klimatyczna. Gdybym mieszkala w Warszawie zdecydowanie bywalabym tam bardzo czesto :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W Warszawie byłam tylko raz, miasto średnio mi się spodobało, ale starówka jest piękna! Na pierwszym zdjęciu uchwyciłaś kamieniczkę i ten przesmyk, który najbardziej wpadł mi w oko :) Przeurocze miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe zdjęcia - wszystkie, nie tylko te z ostatniego posta. Cudowne! jestem pod wrażeniem, naprawdę...byłam w Warszawie 2-3 razy ale nie m żadnego zdjęcia i bardzo żałuję :( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń