Translate

8 stycznia 2010

Sesja

Dawno już nie przeklinałam tyle co teraz...

7 komentarzy:

  1. hahaha "Biologiczne i medyczne podstawy rozwoju i wychowania"...książka mych koszmarów!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Psychologia kliniczna - brzmi ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorzta - to chyba najciekaszy i najmniej wyczrpujący przedmiot jaki mam w tym semestrze. Taki dosć przyjemny powiedziałabym:)
    Nina - niestety tylko brzmi.

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze, u mnie to była największa siekiera! Prof słynął z sadyzmu :|
    Ale było - minęło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorzta a ja właśnie dziś zdałam egzamin z biomedycznych na 5 :D Skaczę z radości i zakuwam na środowy egzamin z metodyki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu gratuluje biomedycznych...w sumie to je lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po przyjrzeniu się książkom na zdjęciu stwierdzam, że to szczęście, iż studiuję filologię polską. :)

    OdpowiedzUsuń