Translate

3 czerwca 2016

Budapeszt - miasto w kadrach

13 komentarzy:

  1. Bardzo piękne miasto, podobają mi się te wszystkie budynki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie widoki! Nie wiedziałam, że Budapeszt jest taki piękny! A w sumie tak niedaleko od domu. Kto wie, może kiedyś się wybiorę i zobaczę na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne miasto... Zachciało mi się je odwiedzić. Kolejne do listy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne miasto i bardzo ładne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne miasto i bardzo ładne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne miasto i bardzo ładne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie wyjazdy . Sama jestem miłośniczką robienia zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ! Ile pięknych zdjęć ! Az mam ochotę odwiedzić Budapeszt !

    OdpowiedzUsuń