Translate

3 września 2009

Noc Aniołów

4 komentarze:

  1. Morze chyba zawsze jest piekne ... Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłam na twojego bloga przypadkiem, patrzę, a tu jestem w linkach:)Pochlebiłaś mi xD Ogólnie bardzo ładne zdjęcia, ale pamiętaj o tym, żeby w pejzażach linia horyzontu była zawsze równo poziomo, wtedy będą naprawdę super! Pozdrawiam, będę tu zagladać i zapraszam do dalszego śledzenia mojego bloga! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Ja Ciebie podglądam już od dobrych kilku miesięcy, jeszcze zanim sama założyłam tego bloga. A co do moich zdjeć to ja naprawde bladego pojęcia o fotografii, o technice itp. nie mam. Tak sobie pstrykam jak widzę że coś mi się podoba. Nawet aparat jest gorzej niż marny ale nad tym będę pracować w tym roku. No i pewnie teraz na blogu będzie zastój zdjęciowy - rok akademicki zrobi swoje.
    Do Ciebie wpadam dosć często zobaczyć co tam nowego. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń